© 2018 Mattel. ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN

Mattel Benelux-Consumentendienst

Onze klantenservice

Om ervoor te zorgen dat je steeds tevreden bent over onze producten en continu contact kunt opnemen met onze medewerkers, stellen we verschillende diensten ter beschikking.
Zo kunnen onze medewerkers je telefonisch of via e-mail contacteren.
Onze Customer Service is beschikbaar
Maandag tot donderdag van 13u tot 16u.

080 016 936

Voorwaarden

Mattel Benelux geeft 2 jaar garantie op elk Mattel-product mits:

  • - er een bewijs van betaling is
  • - de exacte oorzaak van het probleem gedefinieerd word.

De ‘Mattel Benelux-Consumentendienst’ reserveert het recht om elke aanvraag om een spel of speelgoed te ruilen, te weigeren. Doordat onze producten zeer snel vernieuwen, kan de ‘Mattel Benelux-Consumentendienst’ een ruil van een spel of een speelgoed slechts garanderen, zolang er voorraad van is.
  Mattel Benelux geeft nooit garantie op producten die in het buitenland aangekocht zijn, d.w.z. buiten de Benelux-regio.

Q&A

  • - Indien u een product gekocht heeft dat beschadigd is of incompleet is, en u nog steeds een betalingsbewijs heeft, gelieve dan eerst de winkelier te contacteren. Hoogstwaarschijnlijk kan hij/zij u de snelste oplossing bieden.
  • - Indien u op zoek bent naar handleidingen, kan u de meeste ervan zelf downloaden op de website: service.mattel.com
  • - als u handleidingen zoekt van een Mega Bloks-artikel kan u de meeste ervan zelf downloaden op de website: support.megabloks.com
  • - als u een incompleet of beschadigd product van Mega Bloks hebt, gelieve dan te surfen naar de website: support.megabloks.com en klik verder op de link “Request Center”. Daar dient u een formulier in te vullen om onderdelen of stickervellen aan te vragen. Nadat u dit formulier hebt ingevuld, worden de door u bestelde onderdelen / stickers binnen de 20 werkdagen opgestuurd.
  • - Indien u onderdelen zoekt, of u andere vragen heeft over een Mattel-product, kan u ons steeds telefonisch contacteren van maandag tot donderdag tussen 13u en 16u. Wij zijn ook steeds bereikbaar per e-mail.

Wanneer u de ‘Mattel Benelux Consumentendienst’ contacteert ivm een defect / incompleet product, zorg dan steeds dat u het juiste productnummer bij de hand heeft. Deze nummers kan u terugvinden op de handleidingen, of op de verpakking.

Contactformulier

Om ervoor te zorgen dat je steeds tevreden bent over onze producten en continu contact kunt opnemen met onze medewerkers, stellen we verschillende diensten ter beschikking. Zo kunnen onze medewerkers je telefonisch of via e-mail contacteren. Onze Customer Service is beschikbaar Maandag tot donderdag van 13u tot 16u.